Cel
Współczesna gospodarka, w dobie społeczeństwa informacyjnego, podlega ustawicznym procesom mediatyzacji, dynamizowanym przez rozwój technologii cyfrowych. Działalność przedsiębiorstw ulega swoistej deterytorializacji. Działania reklamowe, promocyjne, czy szerzej – marketingowe, nabierają nowego, wirtualnego wymiaru. Celem kształcenia specjalistycznego jest wszechstronne, praktyczne przygotowanie uczestników do prowadzenia działalności związanej z marketingiem
w mediach społecznościowych.
Adresaci
Kształcenie specjalistyczne przeznaczone jest dla osób, które chcą posiąść wiedzę i zdobyć umiejętności oraz kompetencje umożliwiające profesjonalne świadczenie usług dotyczących marketingu, z wykorzystaniem potencjału nowych mediów. Uczestnicy będą przygotowani do pracy w: agencjach reklamowych, działach marketingu, agencjach public relations, przedsiębiorstwach wykorzystujących media społecznościowe w swoich strategiach marketingowych. Ponadto uczestnicy będą przygotowani po podjęcia własnej działalności gospodarczej w przyszłościowej branży marketingu w mediach społecznościowych.
Prowadzący
Kadrę dydaktyczną stanowią nauczyciele akademiccy zajmujący się: naukami o komunikacji społecznej i mediach, naukami o zarządzaniu i jakości, informatyką techniczną i telekomunikacją, jak również praktycy – doświadczeni pracownicy agencji reklamy, konsultanci e-commerce, twórcy profesjonalnych strategii marketingowych w mediach społecznościowych.
Przedmioty
- Podstawy marketingu
- Podstawy komunikacji społecznej
- Reklama i promocja w nowych mediach
- Budowanie struktur i zarządzanie w sektorze e-commerce
- Media społecznościowe
- Psychologia zachowań konsumenckich
- E-branding: budowanie świadomości marki
- Media społecznościowe w długofalowej strategii marketingowej
- Rozwiązania informatyczne w e-commerce
- Projektowanie contentu video – infografiki i filmy w mediach społecznościowych
- Planowanie, realizacja i rozliczanie budżetu marketingowego
- Podstawy prawa autorskiego
- Pomiar efektywności działalności marketingowej w mediach społecznościowych
- Etyka nowych mediów
- Język obcy specjalistyczny
- Praktyka zawodowa
Tytuł zawodowy
Dyplomowany specjalista do spraw marketingu w mediach społecznościowych