Opieka nad seniorami
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Liczba Semestrów
1

Dodatkowe informacje oraz rekrutacja na studia:

Cel

Współczesna gospodarka, w dobie społeczeństwa informacyjnego, podlega ustawicznym procesom mediatyzacji, dynamizowanym przez rozwój technologii cyfrowych. Działalność przedsiębiorstw ulega swoistej deterytorializacji. Działania reklamowe, promocyjne, czy szerzej – marketingowe, nabierają nowego, wirtualnego wymiaru. Celem kształcenia specjalistycznego jest wszechstronne, praktyczne przygotowanie uczestników do prowadzenia działalności związanej z marketingiem
w mediach społecznościowych.


Adresaci

Kształcenie specjalistyczne przeznaczone jest dla osób, które chcą posiąść wiedzę i zdobyć umiejętności oraz kompetencje umożliwiające profesjonalne świadczenie usług dotyczących marketingu, z wykorzystaniem potencjału nowych mediów. Uczestnicy będą przygotowani do pracy w: agencjach reklamowych, działach marketingu, agencjach public relations, przedsiębiorstwach wykorzystujących media społecznościowe w swoich strategiach marketingowych. Ponadto uczestnicy będą przygotowani po podjęcia własnej działalności gospodarczej w przyszłościowej branży marketingu w mediach społecznościowych.


Prowadzący

Kadrę dydaktyczną stanowią nauczyciele akademiccy zajmujący się: naukami o komunikacji społecznej i mediach, naukami o zarządzaniu i jakości, informatyką techniczną i telekomunikacją, jak również praktycy – doświadczeni pracownicy agencji reklamy, konsultanci e-commerce, twórcy profesjonalnych strategii marketingowych w mediach społecznościowych.


Przedmioty

  • Podstawy marketingu
  • Podstawy komunikacji społecznej
  • Reklama i promocja w nowych mediach
  • Budowanie struktur i zarządzanie w sektorze e-commerce
  • Media społecznościowe
  • Psychologia zachowań konsumenckich
  • E-branding: budowanie świadomości marki
  • Media społecznościowe w długofalowej strategii marketingowej
  • Rozwiązania informatyczne w e-commerce
  • Projektowanie contentu video – infografiki i filmy w mediach społecznościowych
  • Planowanie, realizacja i rozliczanie budżetu marketingowego
  • Podstawy prawa autorskiego
  • Pomiar efektywności działalności marketingowej w mediach społecznościowych
  • Etyka nowych mediów
  • Język obcy specjalistyczny
  • Praktyka zawodowa


Tytuł zawodowy

Dyplomowany specjalista do spraw marketingu w mediach społecznościowych

Marketing w Mediach Społecznościowych
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more